کارشناس سئو چه مزیت هایی دارد
نوشته شده توسط : noor

وابسته نبودن به شرکت های خدمات سئو

همانطور که می‌دانید در صورت وجود واسطه در هر شغلی، کاهش درآمدها را در نیز در بر دارد. وظایف سئوکار در این شغل نیز اگر خود مستقل باشید و به مهارت‌های سئو تسلط داشته باشید، می‌توانید به صورت مستقیم درآمد به دست آمده از مشتری را از آن خود کنید.

کاهش هزینه‌ها

در صورتی که در این زمینه اطلاعات لازم را داشته باشید حتی اگر در حوزه دیگری فعالیت داشته باشید نیز می‌توانید از سئو به عنوان عامل کمک کننده در کسب و کار آنلاین کمک بگیرید و یا حداقل مشاور سئو شوید.

افزایش درآمدها

در صورتی که کسب و کار شما آنلاین پیش می‌رود، بنابراین بدون سئو شما به هیچ درامدی نخواهید رسید. اما با به کار آمدن آن در هر فعالیت آنلاین، موجب بالا رفتن درآمد می‌شود.

افزایش رتبه سایت

در صورتی که در زمینه سئو اطلاعات کافی داشته باشید به راحتی قادر به افزایش رتبه سایت بوده و می‌توانید به درآمد عالی دست پیدا کنید.

مهارت های لازم کارشناس سئو

برای سئوکار شدن لازم است مهارت‌هایی را آموزش ببینید و یا در صورت یادگیری آنها را تقویت کنید. در ادامه انواع مهارت‌هایی که نیاز است یک متخصص سئو داشته باشد، بیان شده است،؛

بتواند در حد خوب مطالب انگلیسی را بخواند و بنویسد

مهارت انجام سئو داخلی و یا سئو خارجی یا همان لینک بیلدینگ

مهارت دادن گزارشات و بررسی مداوم سایت‌ها

مهارت نوشتن محتوای با کیفیت و بهینه

مهارت درست تحقیق کردن در مورد موضوع مورد نظر

مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ و …

سئوکارانی که در حال فعالیت هستند به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شوند. نیروی تازه کار یا میتدی که اخیرا وارد این حوزه شده‌اند که تجربه خاصی در این حوزه ندارند و در اکوسیستم این افراد را با عنوان کارآموز می‌شناسند. معمولا متخصصان و کارشناسان این حوزه برای این افراد یک سری تسک تعریف می‌کنند و بر کار آنها نظارت دارند. دسته دوم کسانی هستند که حدود ۳ الی ۵  سال در این زمینه تجربه دارند و با عنوان کارشناس شناخته می‌شوند. این افراد احتمالا خودشان قادر به تدوین استراتژی هستند و مسئولیت اجرای آن را هم خودشان بر عهده می‌گیرند. دسته سوم افراد متخصص و به اصطلاح سینیور این حوزه هستند و تجربه زیادی دارند و پروژه‌های موفق زیادی را به سرانجام رسانده‌اند بیشتر بر روی انجام مشاوره و تدوین استراتژی فعالیت دارند.

 

چالش اصلی اکثر سئوکاران این است که نمی‌توانند شغل اصلی خود را به افرادی که با این حوزه آشنا نیستند معرفی کنند. احتمالا اگر از شما بپرسند سئو کار کیست و یا وظلیف سئوکار چیه بگویید بهینه سازی سایت ولی شک نکنید پرسش بعدی آن فرد این است که بهینه سازی چیه دیگه؟ اینجاست که نیاز به کمی مکث است. سئوکار یا متخصص سئو در زمینه سئو سایت تخصص لازم داشته و مسئولیت افزایش رتبه سایت در موتور جستجو گوگل را بر عهده دارد. سئوکار با انجام فعالیت‌ها و تکنیک‌های مختلف سعی دارند ترافیک ارگانیک سایت را افزایش دهند و وبسایت را برای موتورهای جستجو و کاربران محبوب و مفیدتر کند. به عبارت دیگر می‌توان گفت هر موتور جستجوگری یک سری الگوریتم مشخص دارد (بیشتر این الگوریتم‌ها مشترک‌اند) که در حال حاضر محبوب‌ترین موتور جستجوگر در بین افراد گوگل است. یک سئوکار وظیفه دارد صفحات سایت و به طور کلی ساختار سایت را بر اساس این الگوریتم‌ها بهینه سازی کند برای موتور جستجو تا بهترین رتبه را در کلمات کلیدی هدف کسب کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: